خطای ۴۰۳ در صفحه installer.php وردپرس

همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد (لینک اطلاع رسانی)، در فایل های نصبی installer.php و installer-backup.php بسته های نصبی وردپرس (Duplicator) مشکل امنیتی وجود دارد.

با وجود اینکه چندین بار اطلاع رسانی انجام شده، متاسفانه هنوز خیلی از کاربران و نمایندگان به این اطلاعیه ها توجهی نکرده و پس از نصب بسته وردپرس فایل های installer را حذف نمیکنند. همین امر باعث ایجاد مشکل امنیتی در سایت و هک شدن یا سوء استفاده از سایت میشود. به همین دلیل مجبور به بستن دسترسی فایل های installer.php و installer-backup.php شده ایم و فقط با آیپی ایران دسترسی به این فایل ها آزاد است. هر چند با این کار باز هم مشکل امنیتی سایت برطرف نمیشود ولی احتمال هک شدن سایت کمتر خواهد شد. پیشنهاد میکنیم حتما فایل های installer.php و installer-backup.php را پس از نصب بسته وردپرس حذف کنید.

 رفع خطای ۴۰۳ لینک installer.php

اگر زمان دسترسی به فایل installer.php خطای ۴۰۳ دریافت میکنید با قرار دادن قطعه کد زیر در ابتدای فایل .htaccess میتونید این خطا را برطرف کنید. (اگر فایل .htaccess را نمی بینید این آموزش را ببینید. اگر فایل وجود ندارد میتونید آن را در پوشه public_html بسازید):

<Files wp-login.php>
order deny,allow allow
from 11.22.33.44
deny from all
</Files>

 

بجای ۱۱٫۲۲٫۳۳٫۴۴ آدرس آیپی خودتان را وارد کنید. (برای دیدن آیپی خودتان اینجا کلیک کنید: https://ip.talahost.com)

مجددا یادآوری میکنیم پس از نصب بسته وردپرس حتما فایل های installer.php و installer-backup.php را حذف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *