طلاهاست چیست؟

طلاهاست (Talahost) یک سایت در زمینه ی ارائه ی خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه می باشد.

تاریخچه و سرویس ها

طلاهاست کار خود را از سال ۲۰۰۶ بصورت محدود در زمینه ی ارائه ی هاست لینوکس و ثبت دامنه آغاز کرد (با دامنه ی accessdeny.net) و با کسب تجربه های فراوان در این زمینه و توسعه ی پهنای فعالیت خود، در حال حاضر در زمینه های ارائه ی خدمات میزبانی (هاست) حرفه ای و ارزان  لینوکس (سی پنل)، هاست دانلود (هاست حجمی)، ثبت دامنه های ملی و بین المللی، طراحی وب سایت های پیشرفته مبتنی بر php، mysql, html, css, javascript، ارائه نمایندگی میزبانی وب، ارائه نمایندگی ثبت دامنه و همچنین توسعه ی سرویس های رایگان برای سایت ها و وبلاگ ها فعالیت دارد.

نحوه ی سفارش

سفارش سایت (خرید سایت) در طلاهاست بصورت آنلاین بوده و به این شکل است که شما ابتدا در طلاهاست ثبت نام می کنید، سپس سرویس مورد نظر خود را از بخش لیست سرویس ها انتخاب و سفارش دهید.

نحوه ی پرداخت

روش های پرداخت در طلاهاست بصورت پرداخت آنلاین (توسط گذرگاه بانک ملی و پارسیان)، پرداخت کارت به کارت و پرداخت به حساب می باشد که زمان سفارش می توانید به دلخواه یک روش را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید در روش پرداخت آنلاین، شما می توانید توسط هر کارتی که قابلیت خرید اینترنتی دارد و رمز دوم آن فعال است اقدام به پرداخت کنید. مثلا کارت بانک صادرات، ملت، سامان، پارسیان، ملی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *